مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:152020-11-29بين الملل

گوترش: راهکار دودولتی برای فلسطین دور از دسترس می شود


دبیر کل سازمان ملل در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین به جای اقدام برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین، راهکار دو دولتی را هم که به اشغالگری صهیونیست‎ ها پایان نمی دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل سازمان ملل روز یکشنبه به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین برابر با 29 نوامبر گفت که راهکار دو دولتی  برای مسئله فلسطین بیش از پیش دور از دسترس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، استفان دوگاریک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل با صدور بیانیه ای از طرف گوترش، حل نشدن کماکان مسئله فلسطین را مسئله ای دردناک خواند و گفت که چشم انداز دستیابی به یک راه حل مناسب مبتنی بر وجود دو کشور (فلسطین و اسراییل) دور از دسترس می شود.

دبیر کل سازمان ملل در این بیانیه با اشاره به تاثیر مجموعه ای از عوامل بر حل نشدن مسئله فلسطین، در کنار  دو عامل شهرک سازی های غیرقانونی و افزایش قابل توجه تخریب خانه ها و تاسیسات فلسطینیان، مدعی شد که مقاومت مبارزان فلسطینی نیز، از جمله این عوامل است.

گوترش در این بیانیه از جامعه بین المللی خواست به منظور تاکید بر پایبندی بر حمایت از ملت فلسطین در دستیابی به حقوق مسلم آن، همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: راهکار دودولتی برای فلسطین دور از دسترس می شود

گوترش: راهکار دودولتی برای فلسطین دور از دسترس می شود