مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-29بين الملل

فشار شدید دولت آمریکا بر عراق برای مقابله با گروههای مقاومت


یک روزنامه آمریکایی نوشت، «مصطفی الکاظمی» تحت فشار شدید دولت آمریکا برای از میان برداشتن گروه های مقاومت عراق قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت که عراق از مقابله آمریکا و ایران در هفته های باقی مانده از دولت ترامپ نگران و هراسناک است و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق تحت فشار شدید مسئولان آمریکایی برای تحت پیگرد قرار دادن گروه های مقاومت قرار دارد.

به نوشته این روزنامه، دولت عراق با نزدیک شدن به پایان دوره ترامپ، احساس فشار بیشتری می کند و رییس جمهور آمریکا به مشاوران خود گفته که آماده است در صورت کشته شدن هر فرد آمریکایی، دستور ویرانگری صادر کرده و ایران را متهم سازد و از این رو نگرانی ها از هرگونه اقدام تحریک آمیز از سوی دولت فعلی آمریکا افزایش یافته است.

اقدامی که به نوشته واشنگتن پست، عواقب وخیم آن قابل محاسبه نیست.

ساجد جیاد الزمیل از بنیاد قرن آتی به این روزنامه گفت که مردم عراق آرزو می کنند که این چند ماه باقی مانده دولت ترامپ بزودی تمام شود و با ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران شهید فخری زاده در نزدیکی تهران، بحران در منطقه افزایش یافته و ایران، رژیم اسراییل را عامل ترور معرفی کرده است که این مسأله نگرانی ها از پاسخ ایران یا گروههای همسو با این کشور در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار شدید دولت آمریکا بر عراق برای مقابله با گروههای مقاومت

فشار شدید دولت آمریکا بر عراق برای مقابله با گروههای مقاومت