مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:152020-11-29اقتصادي

کلینیک های گیاه پزشکی آستارا در بازرسی از محصولات کشاورزی بیشتر دقت کنند


فرماندار شهرستان آستارا از مدیران و کارشناسان فنی کلینیک های گیاه پزشکی این شهرستان خواست در بازرسی از محصولات کشاورزی بیشتر دقت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عباس صابر عصر امروز در جمع مدیران کلینیک های گیاه پزشکی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شرایط و استانداردهای لازم در پایانه بار شهرستان آستارا جهت صادرات و ترانزیت محصولات کشاورزی وجود ندارد.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت کلینیک های گیاه پزشکی شهرستان آستارا به دلیل آلوده بودن بارهای ارسالی به خارج از کشور افزود: در غیاب کلینیک ها، جهاد کشاورزی مسئولیت بازرسی از محصولات کشاورزی را عهده دار می شود، چراکه نمی توان جلوی صادرات و ترانزیت کالا را از مرز گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه در مراوده تجاری با کشورهای همسایه نباید کوچک ترین خطایی رخ دهد، تصریح کرد: دقت مدیران و کارشناسان فنی کلینیک های گیاه پزشکی این شهرستان در بازرسی از کامیون های ترانزیتی و ارسال محصولات کشاورزی به خارج از کشور باید بیشتر شود.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه تمام تلاش فرمانداری و جهاد کشاورزی این است که فعالیت هفت کلینیک گیاه پزشکی شهرستان آستارا از سر گرفته شود، افزود: انتظار من از مدیران کلینیک ها این است که شرکت خود را بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک های گیاه پزشکی آستارا در بازرسی از محصولات کشاورزی بیشتر دقت کنند

کلینیک های گیاه پزشکی آستارا در بازرسی از محصولات کشاورزی بیشتر دقت کنند