مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:152020-11-29اجتماعي

برخورد با 300 راننده اصفهانی به دلیل دستکاری پلاک


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال قانون و معرفی 300 راننده متخلف به مرجع قضایی به دلیل دستکاری در پلاک خودرو از زمان اجرای محدودیت های سختگیرانه کرونایی تا به امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم استان اصفهان با ماموران پلیس راهور در اجرای بهتر طرح محدودیت های سخت گیرانه کرونایی که از ابتدای آذر ماه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در هفته اول اجرای طرح با کاهش چشمگیر تردد در سطح خیابان ها و معابر شهری بودیم که این رفتار ترافیکی مردم نشانه درک بالای آنان از شرایط جامعه و کمک به ریشه کن شدن بیماری کرونا است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: البته در این بین عده ای نیز بودند که توجهی به قانون وضع شده نداشته و حتی برای دور زدن قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود می کردند که البته ماموران پلیس راهور استان بدون هیچ گونه اغماضی با این افراد برخورد قانونی را انجام دادند.

وی در ادامه از اعمال قانون و معرفی 300 راننده متخلف به مرجع قضایی به دلیل دستکاری در پلاک خودروی خود از زمان اجرای طرح محدودیت های سختگیرانه کرونایی از ابتدای آذر ماه تا کنون خبر داد و گفت: به رانندگانی که اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 300 راننده اصفهانی به دلیل دستکاری پلاک

برخورد با 300 راننده اصفهانی به دلیل دستکاری پلاک