مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-29اجتماعي

فرسودگی ناوگان راه داری و حمل ونقل جاده ای گیلان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته 17 دستگاه خودروی جدید از محل منابع استانی و ملی به ناوگان راه داری و حمل ونقل استان اضافه شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، علی اوسط اکبری مقدم عصر امروز در جریان بازدید از گردنه حیران این شهرستان اظهار کرد: در مواقع بحران دستگاه های خدمات رسان نظیر جمعیت هلال احمر و راه داری باید در آمادگی کامل باشند تا در هنگام بارش برف و مسدود شدن محورهای مواصلاتی غافل گیر نشویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته 17 دستگاه خودروی جدید از محل منابع استانی و ملی به ناوگان راه داری و  حمل ونقل استان اضافه شد، گفت: عمر متوسط ناوگان راه داری گیلان 27 سال است که این میزان عمر برای یک خودروی خدمات رسان دولتی بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 500 تن نمک جهت برف روبی محورهای مواصلاتی و روستایی در انبار راهدارخانه بهارستان موجود است، بیان کرد: راه داری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آستارا با 25 راه دار و 16 دستگاه خودروی سنگین برای مواجه با بحران ناشی از بارش برف در آمادگی کامل به سر می برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خواستار انتقال خودرهای سنگین راه داری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آستارا به خارج از شهر شد و افزود: برای این مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی ناوگان راه داری و حمل ونقل جاده ای گیلان

فرسودگی ناوگان راه داری و حمل ونقل جاده ای گیلان