مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-29اقتصادي

تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر گیلان به 12 قایق موتوری پیشرفته


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در جریان بازدید از پایگاه امدادونجات گردنه شهرستان آستارا گفت: سه دستگاه خودروی کامیونت به ارزش دومیلیارد و یک صد میلیون تومان و 12 قایق موتوری پیشرفته به ارزش 6 میلیارد تومان به ناوگان امدادی هلال احمر استان اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سیاوش غلامی عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه امدادونجات جاده ای جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: با شروع فصل زمستان تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان فعالیت خود را در حوزه های مختلف آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در آستانه اجرای طرح زمستانه شارژ شده اند، گفت: سه دستگاه خودروی کامیونت به ارزش دومیلیارد و یک صد میلیون تومان و 12 قایق موتوری پیشرفته به ارزش 6 میلیارد تومان  به ناوگان امدادی هلال احمر استان اضافه شده است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گردنه حیران شهرستان آستارا را یک گردنه برف گیر دانست و بیان کرد: پایگاه امدادونجات جاده ای صیادلر به دو دستگاه خودوری آمبولانس و نجات مجهز بوده و وسایل اسکان اضطراری نیز در این پایگاه و دیگر پایگاه های استان دپو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر گیلان به 12 قایق موتوری پیشرفته

تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر گیلان به 12 قایق موتوری پیشرفته