مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-29سياسي

مجاهدت های شهید فخری زاده در صنعت دفاعی و هسته ای ماندگار خواهد شد


بی شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز شهید فخری زاده در حوزه جهادی چون صنعت دفاعی و هسته ای و اخیرا ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار خواهد بود.

- صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ملت شریف وجامعه علمی کشور بار دیگر داغدار دانشمندی شد که نشان از سخت کوشی و تلاش ایشان در راه رسیدن به حقیقت بود.

شهید در پیام تسلیت شان اشاره فرمودند تداوم این مسیر به جِدّ در دستور کار تربیت یافتگان علمی شهید بزرگوار قرار خواهد گرفت .

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ترور شهید فخری زاده نشان داد آنهاییکه چشم به برجام نافرجام دوخته اند و منتظر رفتن ترامپ هنوز هم دشمن خود را یا نشناخته اند و یا خود را به نا آگاهی زده اند.

در صورتیکه مقام معظم رهبری از شهید بزرگوار فخری زاده به عنوان دانشمند برجسته هسته ای یاد می کنند سخنگوی انرژی اتمی کشور همزمان با ترور این شهید اعلام می دارد هیچ دانشمند هسته ای ما مورد تهدید واقع نشده .

وی در ادامه بیان کرد: صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ظریف وزیر  امورخارجه از عنوان کردن نام دانشمند هسته ای پرهیز کرده بیانیه وزارت خارجه نیز صرفا خواستار محکومیت این جنایت توسط کشورهای غربی شده است!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های شهید فخری زاده در صنعت دفاعی و هسته ای ماندگار خواهد شد

مجاهدت های شهید فخری زاده در صنعت دفاعی و هسته ای ماندگار خواهد شد