مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-29سياسي

با افراد بی مبالات نسبت به سلامت مردم برخورد قضایی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح ممنوعیت ها آخرین راه حل کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار فوتی ها است، - ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح ممنوعیت ها آخرین راه حل کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار فوتی ها است، تاکید کرد: با هرگونه بی مبالاتی نسبت به رعایت پروتکل ها و طرح ممنوعیت ها چه در سطح عمومی و چه افراد مسئول برخورد جدی خواهد شد.

حسین خوش اقبال در جمع اعضای ستاد مدیریت کرونای شهرستان هرسین، با هشدار نسبت به برخورد جدی با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا در شهرستان ها اظهار کرد: توقع این است که ابتدا مردم مانع برپایی چنین مجالسی در شهرستانها باشند، چرا که این مجالس زحمات صورت گرفته در اجرای طرح ممنوعیت ها را بی فایده خواهد کرد.

خوش اقبال با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی در اجرای طرح ممنوعیت های کرونایی، تصریح کرد: حتما با استفاده از پشتوانه قضایی و نیروهای انتظامی با افراد خاطی و بی توجه به سلامت مردم چه در سطح افراد مسئول و چه افراد عادی برخورد خواهد شد.

خوش اقبال تاکید کرد: عملکرد شهرستانهای در پایان هفته دوم ممنوعیت و محدودیت های دو هفته ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مدیران شهرستانهای موفق اعلام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افراد بی مبالات نسبت به سلامت مردم برخورد قضایی می شود

با افراد بی مبالات نسبت به سلامت مردم برخورد قضایی می شود