مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-29اجتماعي

مردم از تردد در اطراف تالاب ها و آبگیرهای لرستان خودداری کنند


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان مشاهده شده است، بنابراین لازم است مردم از تردد در اطراف تالاب ها و آبگیرهای استان لرستان خودداری کنند.

- ایسنا/لرستان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان مشاهده شده است، بنابراین لازم است مردم از تردد در اطراف تالاب ها و آبگیرهای استان لرستان خودداری کنند.

نبی اله قائد رحمتی امروز نهم آذرماه، اظهار کرد: با توجه به این که در سه استان کشور آنفلوانزای پرندگان مشاهده شده ضروری است تا ساکنان مناطق تالابی، سدها و پرورش دهندگان طیور مراقب شیوع این بیماری از پرندگان مهاجر به طیور و ماکیان خود باشند.

وی با بیان اینکه افراد از نزدیک شدن و رفتن به تالاب ها جدا خودداری و از هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند افزود: در صورت بروز هرگونه تغییر در رفتار طیور و یا تلفات، مراتب به دامپزشکی یا محیط زیست اطلاع رسانی شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تصریح کرد: هم اکنون فصل مهاجرت پرندگان است و در این روزها پرندگان زیادی در کنار تالاب ها حضور دارند که لازم است جوامع بومی محلی از نزدیک شدن طیور خود به این کانون ها جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تردد در اطراف تالاب ها و آبگیرهای لرستان خودداری کنند

مردم از تردد در اطراف تالاب ها و آبگیرهای لرستان خودداری کنند