مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29اقتصادي

وضعیت شبکه انتقال گاز پایدار است


معاون بهره برداری شرکت ملی گاز استان فارس از پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر این استان با وجود بارش های شدید خبر داد.

- محمد حسین پور گفت: با اجرای تمهیدات لازم، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش های شدید در برخی مناطق استان فارس، تاکنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز فارس گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، حسین پور تاکید کرد: اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان نیست و همه ایستگاه های این شرکت در مدار قرار دارد و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

به گفته این مقام مسئول تا پایان فصل بارش ها، گشت ها و سرکشی های مستمر در شهرستان ها انجام می شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

او رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام و اضافه کرد: شرکت گاز فارس همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شبکه انتقال گاز پایدار است

وضعیت شبکه انتقال گاز پایدار است