مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29اقتصادي

16 هزار و 500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم کشف شد


رییس صمت جهرم از کشف 16 هزار و 500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با شروع به کار قرارگاه 17 ربیع به مناسبت هفته مبارک بسیج، به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی کالا در آن شهرستان، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان، انبار احتکار روغن خودروهای سبک به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

بر همین اساس و با توجه به رصد اطلاعاتی و اجرای گشت شبانه مشترک متشکل از اطلاعات سپاه جهرم، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت با مجوز دادستانی آن شهرستان، از یک باب منزل نیمه ساخته بازدید و کالاهای مذکور کشف و ضبط شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران گفت: کالاهای احتکار شده شامل 4036 عدد روغن موتور 4 لیتری خارجی، 360 فیلتر هوا، 180 عدد ضد یخ، 300 عدد روغن هیدرولیک و 3 بشکه 220 لیتری واسکازین بوده است.

بهنام اتحاد خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 287 میلیون ریال بوده که پرونده این کشف، برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.

وی در ادامه با اشاره به عدم ثبت اطلاعات و آمار این کالاها در سامانه جامع انبارها، تأکید نمود: از مردم و واحدهای صنفی درخواست می کنیم هرگونه کالای خود را در آن سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار و 500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم کشف شد

16 هزار و 500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم کشف شد