مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-29پزشكي

4673 تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 4673 تخت در واحدهای اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 4673 تخت در واحدهای اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحدهای اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا به منظور گذراندن دوران نقاهت، تعدادی از مالکان واحدهای اقامتی رسمی کلان شهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: 18 واحد اقامتی وابسته به دولت و دستگاه های اجرایی آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کووید 19 برای سپری کردن دوران نقاهت و جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان کرد: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیاز ندارند و فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4673 تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا

4673 تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا