مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-29ورزشي

موقعیت های خیبر با بد شانسی تبدیل به گُل نشد


سرمربی تیم خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه آنچه برای من مهم بود این است که روی بازی امروز تقریباً مسلط بودیم؛ گفت: موقعیت های ما با بدشانسی تبدیل به گُل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید روانخواه عصر امروز یکشنبه در مصاحبه بعد از بازی تیم خیبر خرم آباد و بادران تهران با اشاره به اینکه در کل شرایط جوی روی بازی امروز تأثیر گذار بود، اظهار داشت: کیفیت چمن ها به گونه ای نیست که که در بارندگی بتوان به راحتی بازی کرد.

وی با بیان اینکه در شروع بازی اشتباهی رخ داد و منجر به پنالتی شد، بازیکنان جوان هستند و یک مقدار تحت تأثیر آن اشتباه بودند، تصریح کرد: آنچه برای من مهم بود این است که روی بازی تقریباً مسلط بودیم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم گل دریافتی را اشتباه فردی در نظر بگیریم، اشتباهات مهاجم ها را هم اشتباه فردی در نظر می گیرم، افزود: تعداد موقعیت هایی که ایجاد کردیم بیشتر از آن اشتباه فردی بود و می توانستیم بازی را حداقل مساوی کنیم و اگر یک گل می زدیم شرایط بازی خیلی فرق می کرد.

روانخواه افزود: نمی خواهم اسمش را بدشانسی بگذارم چون باید بیشتر کار کنیم و جای کار زیاد است؛ اما فکر می کنم یک تا دو موقعیت تیم با بدشانسی تبدیل به گل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت های خیبر با بد شانسی تبدیل به گُل نشد

موقعیت های خیبر با بد شانسی تبدیل به گُل نشد