مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-29اجتماعي

رویداد کلیماتون فرصتی برای ارائه راه های مقابله با تغییرات اقلیمی


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: رویداد کلیماتون از منظر مدیریت شهری، شهرها را قادر می سازد تا به ایده های ابتکاری برای مقابله با گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی دست یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شکنندگی سیستم های موجود ما را نشان داد و به عنوان یک ضریب تهدید، آسیب پذیرترین جمعیت و ضعیف ترین بخش های اقتصاد را متاثر ساخت.

همین فشار و تهدید، با توسعه هوشمند سازی و مدیریت الکترونیک فرصتی در اختیار شهرها قرار داد تا اجازه دهند اقتصاد سبز باعث بهبود اقتصاد مقاومتی جوامع شود.

ازین رو بیش از هر زمان دیگر لازم است تا قدرت نوآوری در شهرها تقویت شود و این مهم میسر نمی شود مگر با بومی سازی ایده ها برای رسیدن به بهترین پاسخ متناسب با ویژگی های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هر شهر برای اینکه چگونه تولید کنیم، چگونه حرکت کنیم و چگونه استفاده کنیم.

نوری با بیان اینکه تغییر اقلیم چالش های عمده ای را برای شهرها به عنوان محیط اصلی زندگی به وجود می آورد و به تبع آن مخاطراتی محیط زیستی تهدیدکننده ساکنان و نیاز به تامین زیرساخت های عملیاتی افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: این حقایق نشان می دهد شهر ها می توانند نقش تعیین کننده ای در جهت دهی و شکل گیری مسائل اصلی آینده و همچنین تعامل با سایر شهرهای دنیا برای کاهش اثرات گرمایش زمین داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کلیماتون فرصتی برای ارائه راه های مقابله با تغییرات اقلیمی

رویداد کلیماتون فرصتی برای ارائه راه های مقابله با تغییرات اقلیمی