مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-29اجتماعي

از سرگیری لایروبی بندر آستارا / آماده باش نیروها در محور آستارا - اردبیل


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش ها به صورت برف در محور کوهستانی آستارا – اردبیل، نیروهای هلال احمر پایگاه صیادلر و راهدای بهارستان در آماده باش هستند.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش ها به صورت برف در محور کوهستانی آستارا – اردبیل، نیروهای هلال احمر پایگاه صیادلر و راهدای بهارستان در آماده باش هستند.

علی اوسط اکبری مقدم، در جریان سفر یک روزه خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان و پایگاه های هلال احمر صیادلر و راهدارخانه بهارستان جاده آستارا – حیران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان این سفر علاوه بر بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان، میزان آمادگی نیروهای راهداری و هلال احمر مستقر در جاده مواصلاتی غرب گیلان به استان اردبیل ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه، در این روزها آغاز بارندگی ها به صورت برف در آخرین ماه پاییز و ورود به فصل زمستان را پیش رو داریم، ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن جاده آستارا – اردبیل، میزان آمادگی نیروها در این محور بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه در راهدارخانه بهارستان، ماشین آلات مورد نیاز ارائه خدمات در فصل سرما مستقر هستند، افزود: نیروهای راهداری در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری لایروبی بندر آستارا / آماده باش نیروها در محور آستارا - اردبیل

از سرگیری لایروبی بندر آستارا / آماده باش نیروها در محور آستارا - اردبیل