مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-29سياسي

جایی که کودکان به رسمیت شناخته می شوند


تا6 اولین سایت حوزه کودکان در ایران نیست ولی دو ویژگی منحصر بفرد دارد: اول آن که صرفاً و به طور تخصصی به نیازهای کودکان زیر 6 سال می پردازد و دوم این که گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته های مرتبط هستند، به عنوان شورای علمی بر تولید محتواها، نظارت دارند روان شناسان معتقدند که 90 درصد ساختار شخصیتی انسان در 6 سال نخست زندگی شکل می گیرد.

از این جهت بسیار مهم است که مادرها و سایر اعضای خانواده و نیز مربیان بدانند که با کودکان در این سال های حساس و طلایی، چگونه رفتار کنند و نیازهای روان شناختی، بهداشتی، تغذیه ای و مراقبتی آنها را چگونه برطرف نمایند.

با توجه به اهمیت فضای مجازی و سهولت ارتباط با آن یکی از بهترین راه هایی که می توان در این باره به مطالعه پرداخت و با جدیدترین روی دادها مرتبط با آن آشنا شد، وب سایت هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

اگر چه پیش از این نیز در این حوزه سایت هایی فعال بوه اند، اما به تازگی سایتی با عنوان تا6 فعالیت خود را آغاز کرده است که از پاره ای جهات قابل اعتنا محسوب می شود.

تا6 اولین سایت حوزه کودکان در ایران نیست، ولی دو ویژگی مهم دارد: اول آن که صرفاً و به طور تخصصی به نیازهای کودکان زیر 6 سال می پردازد و دوم این که گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته های مرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایی که کودکان به رسمیت شناخته می شوند

جایی که کودکان به رسمیت شناخته می شوند