مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-29سياسي

دستگاه های اجرایی با پیمانکاران کم کار برخورد قانونی کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: برخورد قانونی با پیمانکاران کم کار در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان در جلسه پیگیری پروژه های حوزه راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاکید استاندار، اولویت های حوزه راه و شهرسازی مشخص و ابلاغ شده است، افزود: اتمام پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در اولویت استان قرار داشته و به طور جدی مورد رصد و پیگیری قرار دارند.

وی با بیان اینکه پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان مازندران بر اساس اولویت بندی انجام شده مورد توجه قرار بگیرند ، اظهار کرد: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در اجرای پروژه طرح اقدام ملی با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

رازجویان با تاکید بر اینکه باید از پیمانکاران موفق و متعهد حمایت کرد، افزود: برخورد قانونی با پیمانکاران کم کار در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بیت المال امانتی در دست مسوولان است، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم ذره ای از بیت المال در اجرای پروژه های عمرانی هدر برود.

این مسؤول همچنین عنوان کرد: تمام پروژه های عمرانی استان مورد رصد و پیگیری قرار دارند تا عملیات اجرایی آن ها با سرعت مناسبی ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی با پیمانکاران کم کار برخورد قانونی کنند

دستگاه های اجرایی با پیمانکاران کم کار برخورد قانونی کنند