مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-29سياسي

در جلسه غیرعلنی مجلس در مورد ترور شهید فخری زاده چه گذشت؟


«قرار بود در جلسه غیرعلنی امروز وزیر اطلاعات حضور یابد اما با توجه به مذاکره ای که در آستانه این جلسه از سوی رییس مجلس انجام شد، - سخنگوی هیأت رییسه مجلس گفت: قرار بود در جلسه غیرعلنی امروز وزیر اطلاعات حضور یابد اما با توجه به مذاکره ای که در آستانه این جلسه از سوی رییس مجلس انجام شد، مقرر شد مجلس رأسا جلسه را اداره کند از این رو وزیر اطلاعات حضور نیافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه غیرعلنی امروز پارلمان را تشریح کرد.

محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه، 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیر علنی امروز پارلمان گفت: قرار بود در جلسه غیرعلنی امروز وزیر اطلاعات حضور یابد اما با توجه به مذاکره ای که در آستانه این جلسه از سوی رییس مجلس انجام شد، مقرر شد مجلس رأسا جلسه را اداره کند از این رو وزیر اطلاعات حضور نیافت.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه در این جلسه غیرعلنی برخی نمایندگان، رؤسای کمیسیون ها، رییس مرکز پژوهش و رییس مجلس بحث هایی را مطرح کردند و جزییات شهادت دانشمند بزرگ فخری زاده تشریح و در این راستا برخی از ابهامات روشن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه غیرعلنی مجلس در مورد ترور شهید فخری زاده چه گذشت؟

در جلسه غیرعلنی مجلس در مورد ترور شهید فخری زاده چه گذشت؟