مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-29اقتصادي

پایداری شبکه انتقال گاز فارس با وجود بارش های شدید


معاون بهره برداری شرکت گاز فارس از پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان با وجود بارش های شدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد حسین پور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیش بینی و تمهیدات انجام شده ، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش های شدید در برخی مناطق استان، تاکنون قطع گاز، آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز فارس گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد، بیان کرد: همه ایستگاه های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

به گفته حسین پور تا پایان فصل بارش ها، گشت ها و سرکشی مستمر با تلاش  تمام همکاران شرکت گاز فارس در شهرستان ها انجام می شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

وی رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از  خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز فارس همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه ها ، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه انتقال گاز فارس با وجود بارش های شدید

پایداری شبکه انتقال گاز فارس با وجود بارش های شدید