مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-29سياسي

مدعی العموم با توهین کنندگان به امام خمینی (ره) برخورد کند


اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن اعتراض به توهین صورت گرفته نسبت به امام خمینی (ره) از مدعی العموم خواستند تا قاطعانه با توهین کنندگان برخورد کند.

- مدعی العموم با توهین کنندگان به امام خمینی (ره) برخورد کند ایسنا/قزوین اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن اعتراض به توهین صورت گرفته نسبت به امام خمینی (ره) از مدعی العموم خواستند تا قاطعانه با توهین کنندگان برخورد کند.

در پی توهین رییس سازمان محیط زیست به امام خمینی (ره) اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با وی شده و از دولت خواستند تا با عزل این فرد هتاک، چهره دولت را از وجود چنین عناصری پاک کند.

در این بیانیه آمده است: در عصر و زمانی که کشور ایران مورد چپاول و غارت استعمارگران شرق و غرب بود و حاکمان کشور نیز اِبایی از سرسپردگی و تاراج ثروت ها و دارایی های کشور نداشته و به عیاشی و خوش گذرانی خود دلخوش بودند و ظلم و ستم بر مردم مظلوم و مستضعف حکم فرما بود، حضرت امام خمینی (ره) بزرگ مردی که با قیام مؤثر و حسین گونه خود و استقامت در مقابل فشارها و تحمل زندان و تبعید موجب بیداری انسان های آزاده و قیام علیه ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل ابرقدرت ها شده بود، کار غیر ممکن را ممکن و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعی العموم با توهین کنندگان به امام خمینی (ره) برخورد کند

مدعی العموم با توهین کنندگان به امام خمینی (ره) برخورد کند