مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-29پزشكي

تغییر رفتارهای جدید ویروس کرونا


یک متخصص ویروس شناسی با اشاره به افزایش سرعت انتقال ویروس، گفت: در حال حاضر یک فرد پس از گذشت چند روز از حضور در یک مهمانی، دچار علائم بیماری می شود بنابراین با توجه به افزایش قدرت سرایت ویروس، - ایسنا/خوزستان یک متخصص ویروس شناسی با اشاره به افزایش سرعت انتقال ویروس، گفت: در حال حاضر یک فرد پس از گذشت چند روز از حضور در یک مهمانی، دچار علائم بیماری می شود بنابراین با توجه به افزایش قدرت سرایت ویروس، باید حتی در زمان دیدار با پدر و مادر از ماسک استفاده شود.

دکتر آذرخش آذران با اشاره به تغییرات کروناویروس از ابتدای پاندمی تاکنون، اظهار کرد: جهش های ویروس می تواند تاثیر مثبت، منفی یا خنثی داشته باشد.

آنچه در جهش ویروس اهمیت دارد این است که آیا موجب تغییر در علائم بالینی و افزایش مرگ و میر شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش سرعت انتقال ویروس، افزود: اکنون تولیدمثل ویروس کرونا 31 درصد افزایش یافته است.

میزان انتقال ویروس نیز سه تا 9 برابر افزایش پیدا کرده است.

در اردیبهشت ماه و خردادماه یک تا دو نفر از اعضای یک خانواده به کرونا مبتلا می شدند اما اکنون اینگونه نیست و میزان انتقال ویروس بسیار افزایش یافته و مشاهده می شود که همه اعضای یک خانواده چهار تا پنج نفره مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رفتارهای جدید ویروس کرونا

تغییر رفتارهای جدید ویروس کرونا