مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29سياسي

ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی مدنظر قرار گیرد


معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمالغرب کشور گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و تولیدات محتوایی باید مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به مناسبت هفته بسیج از خانواده فرمانده بسیجی غرب و شمالغرب کشور شهید سردار شاهرخی و همچنین فرمانده گردان لشگر علی ابن ابیطالب (ع) شهید سردار محمدرضا اسدی تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم که در منزل فرزند شهید محمدرضا اسدی برگزار شد، فرمانده سپاه پاسداران محلات، نماینده استانداری، رییس شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، نماینده امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی محلات سرهنگ محمدرضایی و جمعی از مسئولان استان مرکزی به همراه نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.

مراسم تجلیل از خانواده شهدا از سوی رییس هیئت امنای رزمندگان غرب و شمالغرب کشور سردار ایزدی برگزار شده که در بازدید از نمایشگاهی که به صورت گنجینه از مبارزات و تصاویر و سوابق رزم و جهاد و شهادت این دو سردار بزرگ سردار شاهرخی و اسدی برای ثبت در موزه انقلاب و دفاع مقدس، تصویربرداری شد.

در این مراسم سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمالغرب کشور به بیان خصوصیات مبارزاتی سردار شاهرخی پرداخته و از حضور شجاعانه این شهید والامقام در جبهه های غرب و شمالغرب، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی مدنظر قرار گیرد

ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی مدنظر قرار گیرد