مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29سياسي

اردستان در شناخت مفاخر خود عقب ماندگی دارد


اردستان در حوزه شناخت مفاخر خود عقب ماندگی زیادی دارد و اگر بخواهیم مجموعه حاضر شهرستان را نسبت به این سرزمین علاقه مندتر کنیم یکی از راه های آن شناسایی هویت های فرهنگی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اردستان در حوزه شناخت مفاخر خود عقب ماندگی زیادی دارد و اگر بخواهیم مجموعه حاضر شهرستان را نسبت به این سرزمین علاقه مندتر کنیم یکی از راه های آن شناسایی هویت های فرهنگی است.

حمیدرضا تاملی، امروز (یکشنبه _ 9 آذر) در رونمایی از پوستر همایش ملی نقش اردستان در تاریخ، فرهنگ و ادب ایران با اشاره به شهادت محسن فخری زاده مهابادی، اظهار کرد: این شهید عزیز که اصالتا از اردستان بودند همانند دیگر مفاخر شهرستان ناشناخته بود و اگر این اتفاق برای این شخصیت نمی افتاد شاید کمتر کسی در شهرستان، از اصالت ایشان با خبر می شد.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای شخصیت های نخبه و کم نظیری در همه بخش ها است، افزود: متاسفانه در سال های گذشته نتوانستیم این نام آوران بزرگ عرصه مختلف کشور را حتی شناسایی کنیم.

اینکه ما امروز از وجود این شخصیت های بومی که برای کشور نخبه هستند بی اطلاع هستیم یک اتفاق فرهنگی بسیار بدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه شهرستان اردستان در حوزه شناخت مفاخر خود عقب ماندگی زیادی دارد، تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردستان در شناخت مفاخر خود عقب ماندگی دارد

اردستان در شناخت مفاخر خود عقب ماندگی دارد