مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29سياسي

ایجاد انگیزه و امید مهمترین دستاورد جشنواره اندیشمندان جوان


رییس بنیاد حامیان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه جوانان ارزشمندترین ذخایر هر کشوری محسوب می شوند، گفت: ایجاد اشتغال تنها بخشی از دستاوردهای جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان است و ایجاد انگیزه و امید مهمترین دستاورد آن به شمار می رود.

- رییس بنیاد حامیان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه جوانان ارزشمندترین ذخایر هر کشوری محسوب می شوند، گفت: ایجاد اشتغال تنها بخشی از دستاوردهای جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان است و ایجاد انگیزه و امید مهمترین دستاورد آن به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود کمره ای در اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره، افزود: در دنیا مهمترین ذخایر، نیروی انسانی است و در میان نیروی انسانی، جوانان ارزشمندترین ذخایر هر کشوری به شمار می روند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توجه به اندیشمندان و دانشمندان جوان دانست و خاطر نشان کرد: این جشنواره از سوی بخش خصوصی برگزار می شود که در آن از ایده پردازی جوانان حمایت می کند، معمولا در سیستم های آموزشی کمتر به بخش های کارآفرینی توجه می شود و تنها به موضوعات تئوری علمی تاکید می شود ولی این جشنواره در جهت هدایت جوانان به سمت تبدیل علم به محصول و فناوری گام برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انگیزه و امید مهمترین دستاورد جشنواره اندیشمندان جوان

ایجاد انگیزه و امید مهمترین دستاورد جشنواره اندیشمندان جوان