مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29سياسي

پرونده ترور شهید فخری زاده روی میز بهارستان


پس لرزه های ترور شهید فخری زاده همچنان در داخل و خارج کشور ادامه دارد و حالا می توان صدای آن را از صحن مجلس در بهارستان شنید.

نمایندگان مجلس پس از محکوم کردن این حادثه تروریستی، - اینک تصمیم گرفته اند تا به سهم خود در دادن پاسخی قاطع و درخور به تروریست ها، همراه شوند و به دنیا نشان دهند هیچ اقدام تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دو روز از ترور دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در منطقه آبسرد شهرستان دماوند می گذرد.

از ابتدای تایید رسمی این اقدام تروریستی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق فضای مجازی، ارسال پیام و یا مصاحبه با رسانه ها وعده انتقام از دشمنان را به مردم دادند و امروز برای عمل جلسه غیر علنی را تشکیل دادند.

طبق گفته محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس قرار بود این جلسه با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات تشکیل شود اما در نهایت با توجه به مذاکرات انجام شده با رییس مجلس، مقرر شد مجلس راسا جلسه را اداره کند و به همین دلیل وزیر اطلاعات در آن حاضر نشد.

فرهنگی در توضیح تصمیمات گرفته شده در جلسه غیر علنی گفت: مقرر شد با نیت خوانی اراده دشمنان در عرصه بین المللی اقداماتی در جهت پاسخ متقابل متناسب با رفتار آنان صورت گیرد که یکی از آن ها تسریع در بررسی طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ترور شهید فخری زاده روی میز بهارستان

پرونده ترور شهید فخری زاده روی میز بهارستان