مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-29سياسي

ضعف هایی که جسارت اسراییل را بالا برد!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا محمدی؛ بی پروایی رژیم صهیونیستی از ترور این شهید بزرگوار را می توان در سه عبارت فرستادن پالس ضعف توسط دولت، - ترور شهید فخری زاده در زمانی که هنوز داغ سردار سلیمانی تازه است، جسارت و وقاحت بیش از اندازه صهیونیست ها را نشان می دهد؛ اما چه اتفاقی می افتد که اسراییل بدون ترس از عواقب احتمالی، دست به ترور دانشمند هسته ای ایران می زند؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زهرا محمدی؛ بی پروایی رژیم صهیونیستی از ترور این شهید بزرگوار را می توان در سه عبارت فرستادن پالس ضعف توسط دولت، انفعال نیروهای مسلح در پاسخگویی مناسب به ترور سردار سلیمانی و ناهوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور خلاصه کرد.

ترور سردار سلیمانی مقدمه ای برای شروع رویکردهای نظامی آمریکا و اسراییل علیه ایران بود.

بعد از شهادت قاسم سلیمانی، آمریکایی ها به خوبی رفتار مقامات ایرانی را زیر نظر گرفتند تا نتیجه اقدامات خصمانه خود در قلب ایران را مشاهده کنند.

مدتی پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و همصدایی مردم و ارکان اصلی حکومت مبنی بر مقاومت حداکثری، تعدادی از اعضای دولت شروع به فرستادن پالس ضعف کردند.

با انتخاب جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، فرستادن پالس های ضعف از سوی دولت ایران بالا گرفت و ماجرا تا آنجایی پیش رفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف هایی که جسارت اسراییل را بالا برد!

ضعف هایی که جسارت اسراییل را بالا برد!