مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-29اقتصادي

شهیدی: برای نهاد های نظارتی روشن است که برند های کره ای قاچاق هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شهیدی دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه بعد از اعمال مجدد تحریم ‎ها علیه ایران، - دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه برای نهاد های نظارتی به وضوح روشن است که برند های کره ای قاچاق هستند، گفت: بر اساس آمار گردش مالی قاچاق لوازم خانگی رقمی در حدود 6 میلیارد دلار در سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شهیدی دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه بعد از اعمال مجدد تحریم ‎ها علیه ایران، دو برند معروف کره ای در سال 97 از ارسال قطعات و مواد اولیه به تولیدکنندگان ایرانی خودداری کردند، گفت: این اقدام باعث شد که عملا مونتاژ و واردات این دو برند کره ای در داخل کشور غیرممکن شود.

وی افزود: از همان ابتدای خروج این دو برند کره ای از ایران، قاچاقچیان به قاچاق گسترده محصولات خود به ایران روی آوردند چراکه به عقیده آن ها رفع تحریم ها در آینده نزدیک برای ایران محتمل بود و همچنین علاقه نداشتند بازار بزرگ مصرفی جامعه ایران را برای تولیدات خود از دست بدهند.

شهیدی با بیان اینکه اگر در بازار امین حضور، شریعتی و جمهوری و سایر مراکز پخش لوازم خانگی گذری کنید، خواهید دید که برند های خارجی محرز قاچاق به فراوانی در حال فروش هستند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی: برای نهاد های نظارتی روشن است که برند های کره ای قاچاق هستند

شهیدی: برای نهاد های نظارتی روشن است که برند های کره ای قاچاق هستند