مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-29بين الملل

داغ شدن هشتگ «دونالد پوشکی»!


در پی کنفرانس مطبوعاتی ترامپ در روز شکرگزاری هشتگ «DiaperDon» (پوشک پوشیدن دونالد ترامپ) به یکی از ترند های داغ در بستر شبکه های اجتماعی آمریکا تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هیل، رییس جمهور آمریکا در توییت های آخر شب خود در روز شکرگزاری، به توییتر تاخت و از الگوریتم ترند های آن و تبعیض بزرگ محافظه کارانه انتقاد کرد.

دونالد ترامپ از بستر شبکه اجتماعی به خاطر انتشار ترند های کاملاً غلط که هیچ ارتباطی با آنچه در جهان در حال رخداد است ندارد ، انتقاد کرد.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: توییتر در حال انتشار ترند های کاملاً اشتباه است که مطلقاً هیچ ارتباطی با آنچه در جهان اتفاق می افتد، ندارند.

آن ها از خودشان در می آورند، فقط هم مطالب منفی را ترند می کنند.

همان چیزی که در روز برای فاکس نیوز اتفاق می افتد، برای توییتر هم صادق است، آن هم تبعیض بزرگ محافظه کارانه! وی در توییت جداگانه ای نوشت: بخش 230 (مصونیت ناشران وب سایت از محتوای شخص ثالث) به خاطر اهداف امنیت ملی باید سریعاً لغو شود.

رییس جمهور و جمهوری خواهان خواهان این هستند که بخش 230 قانون شایستگی ارتباطات لغو شود و می گویند این بخش به شرکت های شبکه های اجتماعی اجازه می دهد که علیه محتوای محافظه کارانه در وب سایت هایشان تبعیض قائل شوند، در حالی که معمولاً چنین محتوایی تقویت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ شدن هشتگ «دونالد پوشکی»!

داغ شدن هشتگ «دونالد پوشکی»!