مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-29سياسي

همه ظرفیتهای دادخواهی فراملی ترور شهید فخری زاده را به کار می بریم


علاوه بر ظرفیت داخلی، از تمام ظرفیت های فراملی برای دادخواهی ترور شهید فخری زاده استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در برنامه یک روز تازه شبکه 5 سیما، در پاسخ به اینکه چرا دانشمندی که در عرصه علمی فعالیت می کند هدف تروریست ها قرار می گیرد؟ اظهار داشت: غربی ها به دلیل اینکه نمی توانند استقلال ملت ایران را تاب بیاورند دست به جنایاتی مانند ترور می زنند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از کلیدواژه های مهم در شعارهای مردم کشورمان بحث استقلال بود؛ به محض اینکه این بحث مطرح شد کشورهای بزرگ مقابل ما صف آرایی کردند و حتی کشورهایی که تا قبل از این با ایران عادی برخورد می کردند نیز قراردادهایشان را با ما فسخ کردند و استقلال بهانه این اقدامات بود.

وی افزود: تصور این کشورها این بود که با چنین اقداماتی می توانند مردم ما را از استقلال و هدفشان بازدارند در حالی که با وجود اعمال محدودیت ها از سوی کشورهای غربی، ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد؛ بنابراین کشورهای غربی که دیدند تحریم مؤثر واقع نشده به اقدامات دیگری مانند جنگ، تهدید و ترور روی آوردند.

ترور شهید فخری زاده مجازات یک فرد نیست؛ بهای استقلال یک ملت است دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه از دید غربی ها ترور، مکمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیتهای دادخواهی فراملی ترور شهید فخری زاده را به کار می بریم

همه ظرفیتهای دادخواهی فراملی ترور شهید فخری زاده را به کار می بریم