مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29بين الملل

اردوغان: به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می دهیم


رجب طیب اردوغان امروز (یکشنبه) در سخنانی تاکید کرد: به مبارزه خود تا زمان تاسیس کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ادامه خواهیم داد.

- رجب طیب اردوغان امروز (یکشنبه) در سخنانی تاکید کرد: به مبارزه خود تا زمان تاسیس کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه تصریح کرد: به مبارزه خود تا زمان تاسیس کشور مستقل و دارای حاکمیت و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شرقی در مرزهای 1967 ادامه خواهیم داد.

اردوغان گفت: در تمامی محافل برای دفاع از مساله فلسطین تلاش می کنیم و تمام توان خود را برای پایان دادن به سیاست های اشغالگر و ستم ها و کشتار جمعی علیه برادران فلسطینی مان به کار می بریم.

وی روز گذشته نیز گفته بود که ترک ها باید از حقوق قدس ولو با جان خود دفاع کنند.

تاکید چاووش اوغلو بر حمایت ترکیه از مسئله فلسطین به نقل از آناتولی، وزیر امور خارجه ترکیه در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد: ما همیشه در مسیر تحقق آرمان فلسطینیان در کنار آنها خواهیم بود.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در حساب توییتر خود نوشت: در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، ما با جان و دل از برادران فلسطینی خود حمایت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می دهیم

اردوغان: به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می دهیم