مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-29سياسي

افتتاح 2887 پروژه محرومیت زدایی / افتتاح 125 طرح بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح دو هزار و 887 پروژه محرومیت زدایی طی هفته بسیج امسال در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرند، سردار محمد زهرایی امروز در افتتاحیه مرکز بهداشت بخش یامچی و دولت آباد شهرستان مرند، با گرامی داشت یاد و نام شهید جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید دولت هایی را که داعیه متمدن بودن را داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج سازندگی آذربایجان شرقی تعداد یک هزار و 60 طرح  را در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت نامه و قرارداد با دستگاه های اجرایی  این طرح ها را به مرحله اجرا برده که امید است به زودی به اتمام برسند.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه امروز 125 طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستانهای مختلف آذربایجان شرقی افتتاح شد، گفت: برای اجرای این طرح های افتتاح شده در مجموع بیش از 22 میلیارد تومان هزینه شده است.

زهرایی گفت:  یکی از مأموریت های سازمان بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی، کمک به دولت و نهادهای انقلابی در اجرای پروژه های کوچک و زودبازده و محرومیت زدایی با اولویت مناطق روستایی و مناطق حاشیه شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2887 پروژه محرومیت زدایی / افتتاح 125 طرح بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی

افتتاح 2887 پروژه محرومیت زدایی / افتتاح 125 طرح بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی