مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-29سياسي

ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است/ شهید فخری زاده نماد توسعه هسته ای


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است، گفت: دشمن نمی تواند به اهدافش برسد بنابراین ترور سرمایه انسانی ما را پیش می گیرد.

- حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت شهید فخری زاده بیان کرد: این شهید بزرگوار نماد توسعه در مباحث هسته ای بود.

وی با بیان اینکه دشمن و رژیم صهیونیستی می خواهد مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند، اظهار کرد: دشمن از دیرباز به دنبال ترور شهید فخری زاده بود چراکه نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی از این شهید به عنوان مانعی بر سر راه نام می برد.

خسروی با بیان اینکه اگر انتقام خون شهید فخری زاده را نگیریم، دشمن بیشتر جلو می آید، افزود: دشمن همواره حضور دارد بنابراین باید حفاظت ها هم ادامه داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های دشمن برای براندازی نظام گفت: اگر دشمنان با برخی افزاد خصومت دارند، چرا علم را ترور می کنند.

وی با بیان اینکه اگرچه دشمن دانشمندان را ترور کند اما علم ترور شدنی نیست، افزود: قطعاً شاگردان شهید فخری زاده راه ایشان را ادامه خواهند داد.

خسروی نیروی انسانی را مهمترین منبع کشور برای پیشرفت دانست و افزود: ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است/ شهید فخری زاده نماد توسعه هسته ای

ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است/ شهید فخری زاده نماد توسعه هسته ای