مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-29سياسي

خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران گفت: خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران گفت: خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله پاکاری با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران گفت: باتوجه به شیوع بیماری تنفسی و ویروسی کرونا و لزوم کاهش ترددها به منظور حفظ سلامت جامعه به ویژه جامعه ایثارگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خدمات خود را به شکل های مختلف و در قالب خدمات غیرحضوری ارائه می دهد.

پاکاری ضمن تاکید بر اینکه خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد، افزود: ایثارگران می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی ایثار به آدرس www.

isaar.

ir از خدمات برخط با ثبت درخواست های متنوع به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود: همچنین خانواده های شاهد و ایثارگر می توانند از طریق نصب نرم افزار همراه ایثار ویژه تلفن همراه از تمام خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود

خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود