مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-29دانش

در برابر نامه وزیر علوم درباره استخدام دانشجویان در آموزش و پرورش سکوت نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا یزد در نامه ای به حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش نوشت: در برابر نامه وزیر علوم درباره استخدام دانشجویان در آموزش و پرورش سکوت نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا یزد در نامه ای به حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نوشت: آیا پس از شنیدن جمله ی ورودی معلمین باید تنها از طریق این دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی باشد سکوت در برابر این نامه جایز است؟ شما مسئول و خدمتگزار این مردم هستید؛ اعلام موضع درست و به جا از جمله وظایف شماست.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:جناب آقای حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش؛ سلام علیکم.

به استحضار می رساند به پیوست نامه ی جناب وزیر علوم آقای منصور غلامی به شماره ی 187736/و در تاریخ 3/9/1399 به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد پیشنهاد تغییر پذیرش معلم از مسیر کنکور و از مدرک دیپلم به پذیرش از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه دیگر تاکنون موضع گیری و نظری را از شما مشاهده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر نامه وزیر علوم درباره استخدام دانشجویان در آموزش و پرورش سکوت نکنید

در برابر نامه وزیر علوم درباره استخدام دانشجویان در آموزش و پرورش سکوت نکنید