مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-29بين الملل

نگرانی کارشناسان امنیتی آمریکا از دهن لقی ترامپ


بنا بر گزارش ها، کارشناسان امنیتی آمریکا نگران این هستند که دونالد ترامپ زمانی که کاخ سفید را ترک می کند، قادر به حفظ اسرار دولتی نباشد و بر همین اساس باید از شرکت در جلسات اطلاعاتی آینده منع شود.

- بنا بر گزارش ها، کارشناسان امنیتی آمریکا نگران این هستند که دونالد ترامپ زمانی که کاخ سفید را ترک می کند، قادر به حفظ اسرار دولتی نباشد و بر همین اساس باید از شرکت در جلسات اطلاعاتی آینده منع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رییس جمهور آمریکا که در گذشته سابقه خوبی نشان نداده و اسرار آمریکا را افشا کرده است، پس از خروج از کاخ سفید در جریان اطلاعات نخواهد بود.

همانطور که کارشناسان امنیتی به ان بی سی گفته اند، این رییس جمهور حتی ممکن است اسرار کشوری را به دشمنان بفروشد و بر این اساس، دیگر نباید در جلسات اطلاعاتی شرکت کند.

دونالد ترامپ به غیر از مشکلات شخصیتی و سوابق مالیاتی که تحت تحقیق و بررسی قرار دارند، همچنین گزارش شده که 400 میلیون دلار بدهی به رهبران ناشناس دارد.

دیوید پریس ، مأمور سابق سیا که کتاب اسرار رییس جمهور را درباره اطلاعات و رؤسای جمهور نوشته است، اظهار کرد: آیا این یک خطر است؟ اگر کسی بود که خواستار تأیید امنیتی بود، بله حق با شماست، خطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کارشناسان امنیتی آمریکا از دهن لقی ترامپ

نگرانی کارشناسان امنیتی آمریکا از دهن لقی ترامپ