مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-29دانش

برای تکمیل بیمارستان پیشوا تفاهم نامه ای تنظیم شد


 فرماندار پیشوا از تنظیم تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان پیشوا خبر داد.

- ایسنا/تهران  فرماندار پیشوا از تنظیم تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان پیشوا خبر داد.

حسین عباسی صبح یکشنبه 9 آذرماه در جمع خبرنگاران از تنظیم تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان پیشوا خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه نشستی که با حضور استاندار، رؤسای دانشگاه های آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهید بهشتی و معاونانشان، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، این تفاهم نامه تنظیم گردیده است.

عباسی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مالکیت بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه همه متعلقات و منضمات آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می شود.

فرماندار پیشوا گفت: با این نقل و انتقال، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تکمیل بیمارستان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و متعهد می گردد نسبت به پذیرش و آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه های آزاد اسلامی به صورت رایگان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل بیمارستان پیشوا تفاهم نامه ای تنظیم شد

برای تکمیل بیمارستان پیشوا تفاهم نامه ای تنظیم شد