مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29بين الملل

نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین


نیروهای امنیتی و حشد شعبی عراق از چند روز قبل، راهبرد جدیدی را برای نابودی داعشی ها در حوض المیته در حدفاصل دیالی و صلاح الدین آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، محمد ضیفان العبیدی رییس سابق شورای ناحیه العظیم در دیالی عراق از عملیات راهبردی برای نابودی بزرگترین هسته داعشی در حدفاصل این استان و استان صلاح الدین عراق، خبر داد.

وی افزود: نیروهای امنیتی و حشد شعبی از چند روز قبل، راهبرد جدیدی را برای نابودی داعشی ها در حوض المیته در حدفاصل دیالی و صلاح الدین آغاز کرده اند و آن استقرار تدریجی و ایجاد مراکز دیده بانی در منطقه مذکور به منظور نابودی هسته های داعشی در این منطقه راهبردی که نقطه تلاقی دیالی و صلاح الدین هستند، است.

العبیدی اشاره کرد: منطقه حوض المیته، طی شش سال گذشته مهمترین کانون داعشی ها بوده است زیرا سکنه ای نداشته است و ساکنان آنان منطقه را به علت اقدامات تروریستی ترک کرده اند و منطقه جذابی برای تروریستهای فراری از استانهای کرکوک، و صلاح الدین و دیالی محسوب می شد.

وی گفت: نابودی داعش در منطقه حوض المیته بسیار مهم است.

طی هفته های آتی شاهد بازگشت ساکنان به روستاهای آزاد شده در این منطقه خواهیم بود و خطر امنیتی بزرگی که دیالی و صلاح الدین و کرکوک را تهدیدی می کرد از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین

نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین