مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29دانش

امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های مهارتی دنیا فراهم شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاسیس 20 مرکز نوآوری در این دانشگاه و امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های مهارتی دنیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین امید در مراسم دانشجویان نو ورود واحد استانی اصفهان که به صورت مجازی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ویژگی های دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه به لحاظ محتوایی یک دانشگاه مهارت محور بوده و سرفصل های آن عمدتاً مهارتی و کاربردی است که این ویژگی مختص به این دانشگاه است به نحوی که دانشجویان در هر رشته ای که مشغول به تحصیل باشند، قطعاً در انتهای دوره مهارت هایی را خواهند داشت که با کمک آن کسب و کار آینده شان را می توانند ایجاد کنند.

وی افزود: این دانشگاه در طی یک برنامه 5 ساله به اصلاح خودش پرداخته و با بازنگری در روش ها و ساختارها به ارتقاء کیفیت خود، امروز در بهترین موقعیت خود قرار دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به تاسیس 20 مرکز نوآوری در این دانشگاه و امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های مهارتی دنیا از جمله کشور آلمان اظهار داشت: این دانشگاه از دانشجویان انتظار دارد که از ظرفیت های ایجاد شده در این دانشگاه که جزء حقوق دانشجویان است، بهره مند شوند و برای دریافت آموزشی مطلوب و با کیفیت مطالبه گر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های مهارتی دنیا فراهم شد

امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های مهارتی دنیا فراهم شد