مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-29اقتصادي

نمایشگاه صنایع دستی مجازی و دائمی شد


نمایشگاه صنایع دستی که قرار بود در شهریور ماه برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما به جای آن، این نمایشگاه به صورت دائمی و مجازی برپا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایشگاهی از صنایع دستی برگزار شود، این نمایشگاه مجازی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

اکنون نیز در این نمایشگاه که در قالب سامانه ادامه خواهد داد؛ تعدادی از محصولات هنرمندان صنایع دستی در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

علاوه بر اینکه محدودیت سهمیه ای برای ثبت نام وجود ندارد، هیچ گونه درصدی نیز از فروش محصولات صنایع دستی از هنرمندان دریافت نخواهد شد و اجاره بهای پنل های اختصاصی برای تمام مشارکت کنندگان در مدت زمان برگزاری رویداد مذکور، بدون هزینه و رایگان خواهد بود.

اطلاعات کامل برای ثبت نام متقاضیان، به ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها ارسال شده است.

فعالان صنایع دستی به تفکیک هر استان بر اساس سامانه ای که از سوی اداره کل اعلام خواهد شد ثبت نام و در این نمایشگاه به صورت مجازی حضور پیدا می کنند.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی که زیر مجموعه وزارت میراث فرهنگی است به خبرنگار مهر در این باره گفت: اصالت کالا و صحت مالکیت آن برای هر هنرمند به عهده اداره های کل میراث فرهنگی در استانهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی مجازی و دائمی شد

نمایشگاه صنایع دستی مجازی و دائمی شد