مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-29بين الملل

ترامپ محرمانه چندین تن از مشاوران ارشد دفاعی را از پنتاگون کنار گذاشته است


بر اساس گزارشی از فارن پالسی، دولت ترامپ پس از اخراج وزیر دفاع، تغییراتی را در اداره سیاست گذاری دفاعی پنتاگون ایجاد کرده و اکثر 13 عضو ارشد این اداره را برکنار کرده است.

- بر اساس گزارشی از فارن پالسی، دولت ترامپ پس از اخراج وزیر دفاع، تغییراتی را در "اداره سیاست گذاری دفاعی پنتاگون" ایجاد کرده و اکثر 13 عضو ارشد این اداره را برکنار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته مجله فارن پالسی، یکی از مقام های دفاعی آمریکا تایید کرده که برخی از اعضای این اداره برکنار شده و کریستوفر میلر، سرپرست پنتاگون نیز در بیانیه ای اعلام کرد، در روزهای آتی اعضای جدید این اداره را اعلام می کند.

این تغییرات در اداره مذکور شامل کناره گیری مشاورانی چون هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در پی تغییرات گسترده در اوایل ماه جاری میلادی در وزارت دفاع این کشور رخ داده است.

در پی گزارش منتشر شده از سوی فارن پالسی درباره اینکه دست کم 11 تن از 13 عضو اداره سیاست گذاری دفاعی پنتاگون روز چهارشنبه گذشته با دستوری از سوی جاشوآ وایتهاوس، رابط پنتاگون در کاخ سفید برکنار شدند، یکی از مقام های دفاعی آمریکا نیز به بیزنس اینسایدر گفت: ما می توانیم تایید کنیم که تعدادی از اعضای اداره سیاست گذاری دفاعی وزارت دفاع برکنار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ محرمانه چندین تن از مشاوران ارشد دفاعی را از پنتاگون کنار گذاشته است

ترامپ محرمانه چندین تن از مشاوران ارشد دفاعی را از پنتاگون کنار گذاشته است