مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-29اقتصادي

استعلام وضعیت مسافران کرونایی برای آژانس ها و هتل ها ممکن نیست


با گذشت بیش از یک هفته از ممنوعیت سفر بیماران کرونایی، آژانس های مسافرتی و هتل ها همچنان به سامانه وزارت بهداشت دسترسی ندارند و نمی توانند وضعیت مسافران مبتلا به کرونا را استعلام کنند.

- جی پلاس، وزارت بهداشت سفر افراد مبتلا به کرونا را تا 14 روز ممنوع کرده و در بخشنامه ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرعامل شرکت راه آهن، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، تاکید کرده است از جابه جایی مسافران به صورت هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای بدون دریافت نتیجه تست منفی کرونا خودداری کنند.

ایسنا نوشت؛ وزارت بهداشت اما بعد توضیح داد که لزومی ندارد مردم برای سفرهای داخلی حتما تست کرونا بدهند، کنترل مسافران از طریق سرویس برخط استعلام الکترونیکی وضعیت ابتلا به کووید-19 صورت می گیرد.

معاون گردشگری هم تایید کرد: سفر به ارائه نتیجه منفی تست کرونا مشروط نشده است و طبق توضیح وزارت بهداشت، لازم نیست پیش از سفرهای داخلی تست PCR انجام شود.

اما از ورود مبتلایان کووید-19 به داخل هواپیما، قطار و اتوبوس جلوگیری می شود و خدمات تور و سفر به مبتلایان کرونا نباید فروخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام وضعیت مسافران کرونایی برای آژانس ها و هتل ها ممکن نیست

استعلام وضعیت مسافران کرونایی برای آژانس ها و هتل ها ممکن نیست