مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29اقتصادي

تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا پایان سال افتتاح می شود


شهردار بندرعباس از بهره برداری تقاطع غیرهم سطح نایبند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بهره برداری از این تقاطع به عنوان هفتمین تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس، - ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس از بهره برداری تقاطع غیرهم سطح نایبند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بهره برداری از این تقاطع به عنوان هفتمین تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس، دسترسی بلوار پردیس به آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی را میسر می کند.

عباس امینی زاده صبح امروز(9 آذرماه) در بازدید از این پروژه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر بتن ریزی عرشه تقاطع غیرهم سطح نایبند شروع شده و با اتمام آن، مراحل پایانی برای بهره برداری از این پروژه در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری شهروندان قرار بگیرد، افزود: این تقاطع به عنوان هفتم تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس، دسترسی بلوار پردیس به آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی را میسر می کند.

شهردار بندرعباس ضمن قدردانی از مردم محله نایبند به منظور همراهی در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: بتن ریزی عرشه شرقی این تقاطع به طول 90 متر، با حجم 1220 متر مکعب بتن، در یک مرحله انجام شده و بزودی نیز عملیات بتن ریزی عرشه غربی این پروژه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا پایان سال افتتاح می شود

تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا پایان سال افتتاح می شود