مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29اقتصادي

تخصیص 300 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اقلید به یزد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ابلاغ تخصیص کامل 300 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن اقلید به یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن نوروزی در تشریح کلیات بودجه سال 98 و میزان جذب اعتبارات سال 99 استان فارس، با اشاره به دو سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به فارس در ماه های تیر و مرداد امسال، یادآور شد: هر دو سفر دستاوردهای بسیار خوبی برای استان به همراه داشت که از مهمترین آن می توان به جذب بالغ بر 840 میلیارد تومان از منابع عمرانی به فارس اشاره کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همه اعتباراتی که در سفر دکتر نوبخت به استان تفاهم شده بود در یکماه پس از سفر ایشان و در شهریور ماه تخصیص آن به استان ابلاغ شد.

نوروزی ادامه داد: برای آزاد راه شیراز به اصفهان به عنوان بزرگترین آزاد راه در حال ساخت کشور، سرجمع 500 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار گرفتیم.

این مقام مسئول در فارس خاطرنشان کرد: این مبلغ اعتبار، علاوه بر مبلغی است که مقرر شده وزارت دفاع نیز 50 درصد از آن را تامین کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد و گفت: استان هایی که در وصول منابع درآمدی مالیاتی خود موفق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اقلید به یزد

تخصیص 300 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اقلید به یزد