مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-29سياسي

برخورد با اخلال گران قوانین ضدکرونایی با جدیت استمرار یابد


فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج از نیروهای انتظامی، بسیج، ضابطین درخواست کرد تا با جدیت بیشتر برخورد با متخلفین قوانین ضدکرونایی را ادامه دهند.

- ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج از نیروهای انتظامی، بسیج، ضابطین درخواست کرد تا با جدیت بیشتر برخورد با متخلفین قوانین ضدکرونایی را ادامه دهند.

غفور قاسم پور روز یکشنبه 9 آذر ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان که بیشترین زمان خود را صرف پژوهش های علمی در مبارزه با کرونا مصروف داشته بود، اظهار کرد: شهید دکترمحسن فخری زاده تمام تلاش خود را بر خودکفایی کشور در حوزه تحقیقات دارو و تجهیزات پزشکی و پژوهشی صرف نمودند و توانستند بخشی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا برطرف نمایند ، یادشان گرامی و راهشان مستدام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت ها محدودیت های شدید از ابتدای آذرماه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت محترم دولت نتایج محدودیت های یک هفته گذشته را مثبت ارزیابی نموده و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد ماحصل تلاش های شبانه روزی اعضای ستادهای مبارزه با کرونا در کشور و شهرمان کرج باشیم.

قاسم پور همچنین ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم و آگاه مرکز استان البرز و کلانشهر کرج در اجرای دستور العم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اخلال گران قوانین ضدکرونایی با جدیت استمرار یابد

برخورد با اخلال گران قوانین ضدکرونایی با جدیت استمرار یابد