مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-29فناوري

لزوم حرکت به سمت رگولاتوری پویا برای تحقق تحول دیجیتال


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: رگولاتور بخش ICT باید با در نظر گرفتن تحول دیجیتال در برنامه ریزی ها و سیاست های جدید خود، - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: رگولاتور بخش ICT باید با در نظر گرفتن تحول دیجیتال در برنامه ریزی ها و سیاست های جدید خود، به سمت رگولاتوری پویا حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی در تشریح رگولاتوری پویا گفت: امروزه تحول دیجیتال، رشد سریع فناوری و گسترش سیستم های مخابراتی، علاوه بر ایجاد نیازهای جدید در رگولاتوری بخش ICT، همکاری میان رگولاتوری سایر حوزه ها را ضروری ساخته و نسل جدیدی را در مقررات گذاری به وجود آورده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ویژگی های نسل جدید مقررات گذاری بیان کرد: نسل پنجم رگولاتوری که در آن مقررات گذاری مبتنی بر همکاری است و به عنوان مقررات گذاری مشارکتی نیز شناخته می شود، دارای نگاهی جامع بوده و علاوه بر توجه به نیازهای مصرف کنندگان و بخش خصوصی، به ایجاد ارتباط میان بخش های مختلف نیز می پردازد.

رییس رگولاتوری اظهار کرد: به دلیل اهمیت نسل پنجم رگولاتوری در پیشرفت حوزه ICT، اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) نیز در سال های اخیر به همکاری میان رگولاتور بخش ICT ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت به سمت رگولاتوری پویا برای تحقق تحول دیجیتال

لزوم حرکت به سمت رگولاتوری پویا برای تحقق تحول دیجیتال