مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-29سياسي

عزیزی: دست های پیدا و پنهان رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده مشخص است


رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد حادثه ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد و گفت: - رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد حادثه ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد و گفت: دست های پیدا و پنهان نظام سراسر جعلی صهیونیستی و عمال داخلی در حادثه شهادت دانشمند شهید کاملا روشن است.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ماموریتی به کمیته امنیت برای بررسی ابعاد حادثه ترور شهید فخری زاده داده است که ما باید گزارشی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم این حق همه نمایندگان است که از همه ابعاد موضوع مطلع شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا کمیته امنیت جلساتی را با همه دستگاه های مرتبط برگزار کرده و این جلسات ادامه خواهد داشت تا زوایای روشن و پنهان حادثه و ابهامات برطرف شود.

ما در حال بررسی دقیق موضوع هستیم تا بخش های پنهان حادثه را کشف کنیم.

عزیزی افزود: در این بین مشخص آن است که دست های پیدا و پنهان نظام سراسر جعلی صهیونیستی و عمال داخلی در شهادت دانشمند شهید فخری زاده وجود داشته که این کاملا روشن و هویدا است؛ به طور قاطع می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: دست های پیدا و پنهان رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده مشخص است

عزیزی: دست های پیدا و پنهان رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده مشخص است