مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-29ورزشي

کودکانی که سلامتی آن ها قربانی تاریخ تولد لاکچری شد!


99/9/9 ؛ امروز آخرین تاریخ رند قرن است تاریخی که بسیاری از از مدت ها قبل صف کشیده اند تا فرزندشان در این روز متولد شود، تاریخی که به قول برخی ها لاکچری است.

- این لاکچری باز ها در بند عدد و رقم گیر کرده اند، خواستگاری که می روند ملک و املاکشان را می شمارند، حقوق پدر عروس و دارایی هایش را ملاک قرار می دهند، عروس را با قد و وزن و رقم جهیزیه اش می سنجند، از آن طرف هم افتخار خانواده عروس رقم صفر حساب بانکی آقا داماد و حقوق ماهیانه اش برایشان مهم است حتی اگر آقا داماد دکتری هم داشته باشد، اما صفر های حقوق کم باشد دست رد به سینه اش می زنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برای این آدم ها حتی مهمان تو راهی منبعی برای کسب درآمد است، هنوز کودک معصوم به دنیا نیامده برایش اسم انتخاب کرده اند و صفحه اینستاگرامش را ساخته اند و با آن کسب درآمد می کنند، نوزادی که هنوز پا به دنیا نگذاشته حسابی منبع درآمدی برای والدینش شده و برای این پدر و مادر ها تاریخ تولد رُند وسوسه برانگیز است چرا که با این تاریخ می توانند حسابی لایک جمع و کسب درآمد کنند.

آمارهای تکان دهنده از تولد لاکچری در دهه اخیر اینها تنها چند نمونه از بدعت غلط لاکچری بازی در سال های اخیر در کشورمان است و با توجه به آمارها به نظر می رسد هر سال تب تاریخ تولد رُند یا لاکچری داغ تر شده و کافی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که سلامتی آن ها قربانی تاریخ تولد لاکچری شد!

کودکانی که سلامتی آن ها قربانی تاریخ تولد لاکچری شد!