مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-29پزشكي

شعار و اهداف روزجهانی ایدز اعلام شد


اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک را شعار روز جهانی ایدز اعلام کرد.

- اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت "همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک" را شعار روز جهانی ایدز اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر سال اول دسامبر به نام روز جهانی ایدز نامگذاری شده است و در سال 2020، توجه جهانی بر اپیدمی کووید 19 و تاثیر آن بر زندگی و معیشت افراد متمرکز است.

حذف انگ و تبعیض، توجه به عموم افراد جامعه جهت دریافت خدمات سلامت بر اساس رویکردهای عدالت محور، از کلیدهای اصلی مواجه به اپیدمی هایی از قبیل کووید 19 و اچ آی وی است.

با توجه به این موارد، موضوع روز جهانی ایدز امسال ”responsibility Shared, solidarity Global ” است که همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک ترجمه می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت و بنابر اعلام اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، اچ آی وی و اهمیت پیشگیری از آن، اهمیت جلب حمایت سیاستگذاران، مسئولان و سازمانها از برنامه های اطلاع رسانی و کنترل اچ آی وی و افزایش همکاری های بین بخشی، معرفی اقدامات، دستاوردها و چالش های موجود در زمینه برنامه های ایدز، جلب مشارکت انجمن های غیر دولتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار و اهداف روزجهانی ایدز اعلام شد

شعار و اهداف روزجهانی ایدز اعلام شد