مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-29سياسي

صباغیان: اگر دشمن بفهمد در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می شود/ آژانس سرسپرده است


نماینده مهریز در مجلس با بیان اینکه اگر دشمن بفهمد در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می شود گفت: اختیاری که به آژانس اتمی داده ایم و تمامی مراکز ما را نظارت می کند درست نیست زیرا سرسپرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 9 آذر) و در جریان بررسی درخواست 200 نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و در مخالفت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی نشان دادند پایبند به هیچ نوع تعهدی نیستند؛ چرا هر روز باید انتظار بکشیم که تحریم ها افزایش یابد، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده حکایت از همین موضوع دارد و چرا ما طرح سه فوریتی ارائه نمی دهیم و منفعلانه عمل می کنیم.

وی افزود: اظهار عجز پیش دشمن خطاست و اگر دشمن بفهمد که در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می شود، اگر قرار باشد طرحی تصویب و عملی نشود و پس از چندین روز یادمان برود چه فایده ای دارد مگر در برجام ذکر نشده بود که اگر طرف خارجی به تعهدات خود عمل نکند ما او را وادار به اجرای تعهدات می کنیم.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: تقاضا داریم تمام مسئولان نظام و مجلس برای این قضیه تصمیم  جدی بگیرند زیرا دشمن خواب های آشفته ای برای ما دیده و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: اگر دشمن بفهمد در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می شود/ آژانس سرسپرده است

صباغیان: اگر دشمن بفهمد در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می شود/ آژانس سرسپرده است