مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-29سياسي

ویژه برنامه «چرخ» درباره شهدای دانشمند ترور


هفتادودومین قسمت از فصل هفتم «چرخ» ساعت 19 یکشنبه 9 آذر، به مناسبت ترور شهید دکتر محسن فخری زاده به بررسی مسیر علمی شهدای دانشمند ترور و نقش آنها در پیشرفت صنایع دفاعی و هسته ای اختصاص دارد.

- هفتادودومین قسمت از فصل هفتم چرخ ساعت 19 یکشنبه 9 آذر، به مناسبت ترور شهید دکتر محسن فخری زاده به بررسی مسیر علمی شهدای دانشمند ترور و نقش آنها در پیشرفت صنایع دفاعی و هسته ای اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از چرخ ، سیدمحمدحسین خلیلی، کارشناس ارشد مهندسی هسته ای با دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رییس دانشکده هسته ای دانشگاه شهید بهشتی و دکتر بهجت قاسمی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر شهید شهریاری درباره ی فعالیت های علمی دکتر محسن فخری زاده و ترور دانشمندان کشور در عرصه های مختلف علمی گفت وگو می کند.

روز جمعه 7 آذر، دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنایع دفاعی و هسته ای کشور به دست عوامل تروریستی در شهر آبسرد تهران ترور شد و به شهادت رسید.

فصل هفتم مجله ی تصویری چرخ مهم ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره ی زندگی با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «چرخ» درباره شهدای دانشمند ترور

ویژه برنامه «چرخ» درباره شهدای دانشمند ترور